gerçek yaşanmış sex hikayesi

sex hikayeleri tarafından

Merhaba çoğu arkadaş burada okuduklarına inanmıyor olabilir ama ben yaşadığım
sikiş anlarını videosunu çekip
internette paylaşmış biri olarak yaşadıklarımı anlatacağım.. benim karımın bi
kuzeni var hep beraber vakit geçiririz genelde yanımıza gelir 3lü bir şekilde
takılırız. bu kızın ismi emel baya açık saçık giyinerek beni baya tahrik
ediyordu açıkcası durmadan frikikler veriyor bazen bizde kaldığı gecelerde sexy
gecelikler, pijamalar giyerek yanımızda otururdu ve ben bu kızdan çok
etkilenmeye başlamıştım artık kafaya takmış bir gün sikecektim bunu. Neyse bir
gün benim hatun işi için şehir dışına gitmek zorunda kalmıştı bende evde çok
sıkılıyordum yalnız başıma bir telefon çaldı aşkım sıkılıyorsan emeli arayım
yanına gelsin beraber takılırsınız diye. tamam dedim aradı beni 3 dakika sonra
emel neredesin akşam yemek yiyelim dışarıda istersen bende sıkılıyorum dedi. ben
tamam dedim dışarıda yemek yemeye çıktık güzel güzel sohbet ediyoruz hatta
erotik sohbet bile ediyoruz. karşılıklı oturduğumuz için durmadan eğilerek
konuşuyor o dik göğüsleri hala gözümün önüne geliyor işte durmadan görüyorum
kırmızı südyenini artık çıldırmak üzereydim yani emelden bir hamle bekliyorum
çünkü kıza sapıklık yaparsam evliliğimden bile olabilirim bu yüzden ağırdan
almak zorundayım. ben muhabbeti iyice sex e getirmeye başlıyorum yok şu ünlü
kadının pornosunu izlemişmiydin yok şu kadın twitterda soyunuyormuş falan filan
konuşuyoruz ama bu kız hiç verecek gibi durmuyor ama artık memeleri burnuma
girecek mesafedeydi. Bacaklarımı masanın altından değdirmeye çalışıyorum çekiyor
filan istemiyor sanki benim yarrak kalktı inmek bilmiyor ne yapsam ne yapsam
bulamıyorum bir çözüm yolu. sonra bize geçelim mi dedim emele bu laftan birşey
olmazdı çünkü eşim bize çok güveniyordu. emel tamam gidelim dedi. yiyecek bir
şeyler aldık bizim eve geçtik. evde yanyana oturmuş televizyon izlerken ben
artık dayanamadım kilot gibi şort giymiş fıstık gibi bacaklar ve evde ikimiziz
yani. attım elini bacaklarına ne yapıyorsun diye bağırdı bana ya dedim kusura
bakma yanlış anladın sen beni seni eşine söyleyeceğim dedi bana. ben birden anam
sıçtık boku yedik bir am uğruna diye kafayı duvarlara vurmaya başladım. Emele
sana 20bin tl veririm dedim artık son çaremdi emel 50dedi ve bana sarılmaya
başladı o an hayatımın en mutlu günüdür. biz bununla delicesine öpüşmeye
başladık bu kız kadar azgın biri ömrümde görmedim deliler gibi bağırıp her
yerimi yalıyordu daha sonra kıyafetlerini hızla çıkartıp boynumu yala diyerek
inliyordu. emele bozuk olup olmadığını sordum bakire olduğunu söyleyince çok
üzüldüm tabi ama göt deliği kılsız ve mükemmel görünüyordu kafama koymuştum
götten sokacaktım beraber duşa girdiğimizde götüne sabun sürüp durdum arkadan
alırmısın dedim denerim diyince bastırmaya başladım bunun göte artık resmen
ağlıyordu ama benim sikim girmişti artık çıkarmıyordum çık diye bağırırken iyice
yerleştirdim ve göt deliğine o an boşaldım. Daha sonra biz 3 gün beraber yaşadık
ve birbirimizden çok hoşlanmaya başlamıştık ama bu ilişkiye bir son verme zamanı
gelmişti çünkü biz hiçbir zaman beraber olma ihtimalimiz yoktu. videomu izlemek
isterseniz google azgin video yazın o sitede bulabilirsiniz.